здравейте
имам малък проблем
езика на играта ми е размазан
когато пиша в пост е размазано
как мога да го оправя
проблем с езика
-
Petrov
- Member

- Posts: 5
- Joined: 17 Mar 2013, 17:49
- Име: Peca
- Skype: muonline-exile
- Име в играта: Cheetah a.k.a Exile
- Guild: SMteam[2012], JustPlay, Hope[2013], DeviLMu, Brothers[2014]
- Най-добър приятел в сървъра: Goshek(RollUP), Xedox, -diE-, SourDeezal, JESUS, New, Fury, TEPOP, Swarley, Th3D3v!L, briZ, Punish, Saviour, Forbidd, VOLTER, buddha, Whiskey, ACAB, Albanec, TakeThis, ddPool, Saviour, Gladiat0r, ludkata, Molly, Kirrilow, Sasquatch, WraTh, Killing, Enforcer, Diaa, [GaMeHa], C7PAX и др.
- Location: Russe/Русе
Re: проблем с езика
Здравей,
Ето как се оправя проблема с текста за Уиндоус ХР и 7-ца:
За уиндоус ХР:
1/ Цъкаш десен бутон на Десктопа и даваш Свойства.
2/ Раздел: Облик.
3/ Ефекти.
4/ Махаш Отметката на: "Използвай следния метод за изглаждане на ръбовете на екранните шрифтове".
5/ След това цъкаш ОК.
6/ Приложи.
7/ ОК.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
За уиндоус 7:
1/ Цъкаш пак с десен бутон, но на Компютър и даваш Свойства.
2/ Промяна на настройките
3/ Раздел: Разширени
4/ Цъкаш на Настройки (Производителност)
5/ Махаш Отметката от "Изглаждане на ръбове на екранни шрифтове".
Мисля, че така се оправя този проблем ако не бъркам някъде.
Ето как се оправя проблема с текста за Уиндоус ХР и 7-ца:
За уиндоус ХР:
1/ Цъкаш десен бутон на Десктопа и даваш Свойства.
2/ Раздел: Облик.
3/ Ефекти.
4/ Махаш Отметката на: "Използвай следния метод за изглаждане на ръбовете на екранните шрифтове".
5/ След това цъкаш ОК.
6/ Приложи.
7/ ОК.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
За уиндоус 7:
1/ Цъкаш пак с десен бутон, но на Компютър и даваш Свойства.
2/ Промяна на настройките
3/ Раздел: Разширени
4/ Цъкаш на Настройки (Производителност)
5/ Махаш Отметката от "Изглаждане на ръбове на екранни шрифтове".
Мисля, че така се оправя този проблем ако не бъркам някъде.


